Grasmat

Uit Oncyclopedia
Ga naar: navigatie, zoeken
Stoer!!
Rectum Anomalie

Een grasmat is meestal van gras.
~ Kapitein Overduidelijk over een grasmat.

De grasmat is een mat gemaakt van gras, dan wel plastic. Sedert jaren wordt de grasmat gebruikt als vloer voor koeien, picknicks en vrijpartijen.

Plastic[bewerken]

De plastic mat is (evenals de Macho-Mat) geschikt om er stoerder uit te zien. Rol de mat op en draag hem op je schouder! Gegarandeerd succes!!

Plastic grasmatten zijn erg intrek bij de ge-allergeerde mens. Net als geïmpregneerde kerstbomen vatten plastic grasmatten geen vlam, wat ze dus erg geschikt maken als ondergrond voor de barbecue, miltvuur of een kampvuur.

Habitat[bewerken]

Van nature leven dieren zoals het schaap, de koe en het konijn op grasmatten. Na onderzoek van de NASA (Necrofiele Aars-stampende Schapen Academie) is gebleken dat wanneer een dier niet opgroeit op gras, maar op bijv. steen of rubber, hij een anomalie aan het rectum kan krijgen. Verder is gras natuurlijk erg geschikt om om te kotsen (de kat).

Geschiedenis[bewerken]

De grasmat is ontwikkeld door Leen van Frisia. Leen had veel geld uitgeleend aan mensen die graag magnetrons en veel te dure eiland-keukens wilden kopen en wilde dit terug. Hij moest ze dus op het Matje roepen. Helaas heeft Leen zelf geen Mat en moest er dus een maken. Gelukkig kende Leen een zekere Mat Herben. Leen startte een operatie om Mat Herben zijn Mat te stelen. Mat verloor de verkiezingen en zijn Mat. Nu Leen DNA had voor zijn supermat, moest hij nog het beste beschermende materiaal vinden om erop te doen. Leen koos voor gras (tijdens zijn proeven smolt hij dat samen met plastic en zo ontstond het hockeyveld). De grasmat was geboren.

Maaike over Grasmatten[bewerken]